kissmee

Direktlänk till inlägg 23 februari 2010

hej

Av Hanna Sandström - 23 februari 2010 19:09

Hejj hejj<33


Idag har det ju varit skola OFC!!:'( hihi men aa och aa vad har vi gjort vi har väll typ gjort Australien... ja och mimmi da.. hihi det gick ganska bra iaf tror jag.... hähhä..

Aja men senare hade vi bild och NOAH var jobbig!! så jag fick lite skäll för att jag skrattade år hnm..... blä på lärare.....:P<3



Aja IMON SKA JAG BÖRJA I GYMNASTIK!!¨Nu ska jag prata aksnevs!!



jeh gaj reteh annah, hco rä ne okok jejt....ton....:P

gaj rög tegni rle oj gaj ranssyl åp kisum pyt leakim noskcaj 0032 noskcaj teerts saaa arb....

un rankas gaj immim hco aennil(L) ym sybab

evol meht  reve:4





byebye love u aall<33  

 
 
filippa

filippa

23 februari 2010 20:47

tjenare din fis, trevlig blogg! aj dont lajk vän stjupid bojs löv gudd görls, gudd görls niid a gudd boj! datts itt!
hugs and kisses

http://thetwilightspace.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Sandström - 26 mars 2010 16:03

Hhej hheejj<33 Idag så har jag inte gjort så mycket men ikväll blir det mys med Lillebrorsaa... Pappa ska på personalfest... HIHI ja a jag har ju brytit mitt finger oxå... ajj Asso jag säger bara att jag suger på att blogga... men ja, sk...

Av Hanna Sandström - 23 mars 2010 17:02

Hej sry att jag inte har skrivit på länge men nu ska jag göra det lite mer(om jag orkar)HAHA♥   Ja a nu sitter jag här då och inte har ngt att skriva om men kanske... ja,a jag kollar på en störande telia reklam som typ hackar... Okej j...

Av Hanna Sandström - 3 mars 2010 15:45

Hejsan<3 Idag har det varit tråkigt! Ärligt jag kan inte utala: Question!! Ärligt jag är ju dum i huvudet   (ahahahahahahh) Snart ska jag på gympa.. 0ch det ska bli kuuligt!<3 Orkar inte mer nu pusspuss<3      ...

Av Hanna Sandström - 27 februari 2010 12:29

Hej<3 Just nu så kollar jag på en "com hem" reklam som suger bajs och spelar mario <3 älskar det typ<3 aja orkar inte mer nu pusspuss<33            ...

Av Hanna Sandström - 24 februari 2010 18:50

Hej<3   Nu kom jag precis hem från min gympastik:P§§ Det var kul...:P<3:> jhaahhahaha   aja idag va det  matte prov.....:'( gick inte så bra.....!!!:'( waawaa..... SUGER PÅ MATTE!!   aja ska äta KYCKLING byebye kissessss ska ladd...

Presentation


Hheejj hhejj

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
<<<
Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards